Een bedrijf onderhouden is een flinke opgave. Als je geluk hebt is er sprake van een gezonde drukte en dat wil je natuurlijk zo goed mogelijk in banen leiden. Echter, met veel inkomende telefoontjes kan het weleens lastig zijn om die allemaal even goed en netjes te kunnen beantwoorden. Veel kleinere ondernemers hebben natuurlijk niet de middelen voor bijvoorbeeld een inbound callcenter, maar zij kunnen wel gebruik maken van een goede antwoordservice. Dat lijkt misschien in eerste instantie een dure optie maar zeker op de langere termijn kan dit juist een kostenbesparing opleveren. Het inhuren van een telefoondienst is daarmee juist voor de kleinere ondernemer een goede optie. Het is namelijk eenvoudig om de aanname te doen dat het wel goedkoper zal zijn om zelf de telefoon aan te pakken, jij doet dit immers toch gratis? In de praktijk komt het enkel niet per se daarop neer. De tijd die jij moet steken in het opnemen van alle inkomende telefoontjes, kun je namelijk niet meer in andere zaken steken. Dat hoeft natuurlijk niet per se een probleem te zijn maar als je een goedlopend bedrijf hebt, wil je natuurlijk ook wel voldoende tijd overhouden voor je klanten. Dan is het gewoon handiger om een beetje hulp te krijgen bij het aanpakken van de telefoontjes. Hiermee hoef jij je ook niet meer druk te maken of de inkomende telefoontjes wel netjes worden beantwoordt en of iedereen wel ter woord wordt gestaan, want het antwoord op die vraag is dan altijd een volmondig ja. Het is namelijk ook in deze digitale tijden nog steeds zo dat het nog steeds erg belangrijk is dat je zorgt dat je je telefonische bereikbaarheid zo goed mogelijk houdt. Ook je bereikbaarheid via de e-mail is belangrijk maar onderschat hierbij zeker niet het belang van bereikbaarheid via de telefoon. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl |