Een goede telefoonservice klinkt als iets dat meer voor de grotere ondernemers is, maar niks is minder waar. De grotere bedrijven hebben vaak de beschikking over een eigen inbound callcenter waar alle telefoontjes binnenkomen en gelijk kunnen worden afgehandeld. Een kleinere ondernemer heeft deze luxe vaak niet en moet het zelf zien te rooien. Het lijkt in deze tijden van digitalisering misschien niet meer zo belangrijk om altijd telefonisch bereik te zijn, maar dat is niet per se waar. Het is ook juist in deze tijd belangrijk dat je zorgt dat men een keuze heeft. Door de klant die keuze te geven, kan je hem of haar goed bedienen. Een nog steeds relatief grote groep mensen heeft geen beschikking over het internet of wil dit niet. Zij zijn dus diegenen die afhankelijk zijn van de telefoon als hoofdzakelijk middel van communicatie. Ook mensen die wel de beschikking hebben over een internetverbinding, zijn soms toch meer genegen om de telefoon te pakken. De telefoon staat toch meer voor persoonlijk contact en zorgt er bovendien voor dat je snel een antwoord hebt op je vragen. Voor de kleinere en zelfstandige ondernemer kan het lastig zijn om alle inkomende telefoontjes te beantwoorden. Sommige ondernemers wagen zich er toch aan om dit zelf te pakken maar maken hierbij de foute aanname dat hun zelfbeheer van de telefoon voor een grote kostenbesparing zorgt. In de werkelijk is het natuurlijk echter zo dat de tijd die door de ondernemer wordt gestoken in het opnemen van de telefoon, ook in andere zaken gestoken had kunnen of misschien had moeten worden. Het inzetten van een telefoonservice neemt jou dit werk uit handen en zal op die manier uiteindelijk niet alleen zichzelf terugbetalen maar ook renderen. Hierdoor hou jij dus je handen vrij om te ondernemen maar wordt de telefoon ook netjes beantwoord. |
https://www.bizziphone.com/ |