De telefoon aanname in een bedrijf is erg belangrijk, en mag zeker niet worden onderschat. In deze digitale tijden is het eenvoudig om er van uit te gaan dat iedereen zich wel wendt tot het gebruik van e-mail en sociale media, maar juist in deze tijden is het voor mensen erg belangrijk om een keuze te hebben. Er zijn natuurlijk ook nog veel mensen die niet de beschikking hebben over een werkende internetverbinding, of er bewust voor kiezen om deze niet te hebben. Ook deze mensen moet je goed willen bedienen. Echter, voor sommige ondernemers is het lastig om altijd een telefonische bereikbaarheid te kunnen garanderen. Je denkt misschien dat jouw aanname van de telefoon gratis is, maar dat is natuurlijk ook eigenlijk niet waar. Jouw tijd als ondernemer is juist geld waard en daarom moet je ervoor zorgen dat je je tijd zorgvuldig indeelt. Het aannemen van de telefoon is een van de taken die je eigenlijk ook goed zou kunnen uitbesteden als ondernemer. Het lijkt misschien een dure aangelegenheid om dat te doen, maar het is wel dergelijk een kostenbesparing om dit uit te besteden. Er zijn diverse telefoondiensten die kunnen worden ingezet om deze taken van je over te nemen. Deze telefoondiensten zullen je, zeker op de langere termijn, geld besparen. Het is namelijk zo dat zij alle inkomende telefoontjes voor je kunnen oppakken en dit ook voor een vaste prijs doen. Bij de meeste aanbieders betaal je per afgehandeld telefoontjes. Je zit dus niet vast aan een duur abonnement maar wanneer het minder druk is aan de telefoon, betaal je dus ook minder aan kosten voor de telefoon. Het is echter natuurlijk wel een manier om je bereikbaarheid te kunnen garanderen en ook te zorgen dat je telefoontjes netjes en correct worden beantwoord en je klanten ook snel geholpen zijn. |
http://www.zoanders.nl |